Перше взуття для малюка – яким воно має бути?

Зміст

    Для багатьох батьків покупка першого взуття – дуже непростий етап. Хочеться купити дитяче взуття, яке відповідатиме всім вимогам ортопедів та буде естетично привабливим для дитини. На сьогоднішній день існує безліч виробників дитячого взуття. І дуже легко загубитися в цьому розмаїтті пропозицій. Ми розповімо вам, яким має бути ортопедичне взуття для дітей , щоб ваша дитина отримала лише користь від нової покупки.

    Коли саме варто задумуватися про придбання дитячого взуття?

    Одностайної думки з цього питання немає, але більшість лікарів все ж вважають, що протягом перших півроку життя дитина може спокійно обходитися без взуття. У цей час батьки можуть придбати шкарпетки або маленькі тапочки, але вони повинні бути максимально м'якими!

    Як тільки ваша дитина почне ходити, для неї вже має бути підготовлене взуття.

    Важливо! Дитяче взуття, особливо ортопедичне, має бути новим, а не отриманим у подарунок від друзів або родичів. Оскільки на старому взутті залишаються «сліди» використання попереднім дитиною, воно адаптується під свого попереднього власника.

    • Дитяче взуття має бути виготовлене з натуральних матеріалів і дозволяти шкірі дихати.
    • Зверніть увагу на підошву – вона має бути гнучкою, але згинатися лише на 1/3, а не повністю навпіл!
    • Обов'язково має бути жорсткий високий задник і закритий широкий носок, щоб запобігти травмуванню пальців ніг.
    • При виборі розміру обирайте взуття, в якому є запас 1,5 см, щоб дитина почувалася комфортно і ніжка нічим не стискалася.

    Якщо вас цікавить якісне дитяче ортопедичне взуття (оскільки воно використовується як у профілактичних, так і в лікувальних цілях), радимо звернути увагу на виробника Memo, представленого на нашому сайті. Великий асортимент дитячого взуття, яке повністю відповідає всім характеристикам, зазначеним вище, а також має безліч інших переваг, вже не перший рік робить дітей щасливими!

    Поділіться інформацією про свій бренд зі своїми клієнтами. Опишіть продукт, зробіть оголошення або привітайте клієнтів у вашому магазині.