Як вибрати подушку для вашої дитини?

Зміст

    Існує багато суперечок щодо того, коли дитина повинна починати користуватися подушкою. Деякі вважають, що гарним часом для того, щоб дозволити дитині спати на подушці, є перехід дитини з маленького ліжечка в більші, приблизно у віці 18-24 місяців. Інші батьки повідомляють, що вони ввели подушки (йдеться про невеликі подушки для немовлят) задовго до цього віку, не маючи з цим жодних проблем. Оскільки кожна дитина розвивається та поводиться по-різному, здається, що «правильний» час для початку використання подушки не є принциповим. Головне – щоб подушка була правильною. Найбільше довіри у батьків викликають ортопедичні подушки . На сайті Babyfoot батьків зацікавить ортопедична подушка для новонароджених, яка тримає голову в оптимальному положенні, зменшує тиск на неї та дозволяє тілу комфортно розташуватися під час сну.

    На що в першу чергу слід звернути увагу при виборі подушки для себе та дитини? Чому батьки віддають перевагу ортопедичним подушкам?

    По-перше, варто сказати «ні» використанню звичайної подушки для малюка. Звичайна подушка призначена для підтримки голови та шиї дорослих. Малюки не мають таких самих пропорцій, як дорослі, і, відпочиваючи на звичайній подушці, отримують непотрібне навантаження на шию та плечі. Постійне напруження може призвести до дискомфорту та безсонних ночей, або, що ще гірше, до поганої постави.

    Існує багато ортопедичних подушок для дітей та дорослих, які підійдуть споживачу за формою та матеріалом. Тому на них орієнтуватися зручніше.

    Зверніть увагу на алергічні реакції, які викликають подушки.

    Ваша дитина чутлива до мікробів, пилу та інших подразників? Гіпоалергенні подушки виготовлені з матеріалів, які допоможуть зменшити алергічні реакції. Більшість ортопедичних подушок є гіпоалергенними.

    Піна або піна пам'яті

    Вищезазначені матеріали є найбільш поширеними, оскільки вони дозволяють легко чистити подушку. Подушки Qmed Memory Foam з еластичної піни адаптуються до положення тіла, реагують на температуру та розслабляють.

    Поділіться інформацією про свій бренд зі своїми клієнтами. Опишіть продукт, зробіть оголошення або привітайте клієнтів у вашому магазині.