Колекція Mammal - дитяче взуття від Кобі Леві!

Зміст

    Мода – це мистецтво. Це підтвердить будь-який дизайнер. І справді – погляньте на футуристичні концепції одягу, представлені на показах мод, і ви самі в цьому переконаєтесь. Подібна ситуація відбувається і з взуттям. Іноді взуття більше нагадує витвір мистецтва, ніж предмет суто побутового призначення. Зовсім інший підхід до справи продемонстрував відомий дизайнер Кобі Леві, легко поєднавши у своїх роботах художнє бачення та функціональність, якої вимагає якісне взуття. Він довів це в одному зі своїх останніх проектів дитячого взуття.

    Кобі Леві — всесвітньо відомий дизайнер взуття. Він співпрацює з міжнародними компаніями, створюючи дивовижні колекції. Останнім часом дизайнер працював над проектом з брендом ортопедичного дитячого взуття Memo. Дивна ідея? Адже Кобі Леві створював яскраве, оригінально оформлене взуття для таких епатажних знаменитостей, як Леді Гага, Вупі Голдберг та Фергі. Проте він з ентузіазмом відгукнувся на пропозицію співпраці над проектом профілактичного взуття для дітей.

    Що собою являє колекція "Mammal Collection", створена дизайнером?

    Колекція складається з трьох пар яскравого взуття різних кольорів. Як і інші вироби бренду, взуття є ортопедичним та має профілактичну дію. Основою колекції стали три казкові персонажі, зображені на задниках босоніжок – коала, кенгуру та кролик. Вперше колекція взуття була представлена 6 грудня минулого року.

    Звідки взялася ідея участі Леві? Значна частина процесу створення дизайнерського взуття була спрямована на імітацію зовнішнього вигляду тварин. Леві каже, що діти відразу розпізнали його оригінальні конструкції взуття і були в захваті від його робіт. То чому б не створювати моделі взуття спеціально для них?

    Таким чином, Кобі Леві та бренд Memo довели, що взуття з профілактичною підошвою та каблуком Томаса може бути не тільки корисним для розвитку ніжок, але й візуально привабливим. І, звичайно, модним, адже це результат роботи талановитого дизайнера!

    Поділіться інформацією про свій бренд зі своїми клієнтами. Опишіть продукт, зробіть оголошення або привітайте клієнтів у вашому магазині.