095 062-79-95 098 293-45-14 093 578-34-44

Розвиток ДЦП у дитини. Що робити?

20-12-2016
Автор Lesia Bratash
Розвиток ДЦП у дитини. Що робити?  - Babyfoot

Одним з головних наслідків церебрального паралічу є низький рівень моторного розвитку дитини. Багато що залежить від ступеня зараженості і функціонування організму дитини визначається класифікацією моторних навичок. На участь дитини в активному соціальному житті впливає не тільки ступінь пошкодження в головному мозку, а й ставлення людей, найбільш близьких до неї, а також забезпечення постраждалого ортопедичним обладнанням та спеціалізованими аксесуарами.

Класифікація функціональних рухових навичок включає в себе п'ять рівнів функціонування організму дитини. Оцінка проводиться в п'яти вікових групах (до 2-х років, від 2 до 4 років, від 4 до 6 та від 6 до 12 років). Найбільше оцінюються діти віком більше чотирьох років.

Ось такими є розгорнуті характеристики результатів оцінювання:

  • Рівень I . Дитина йде без обмежень і не потребує в додаткової підтримки.
  • Рівень II . У більшості випадків дитина допомагає сама собі додатковими засобами. У більш складних умовах (підйом по сходах, ходьба по нерівній, наприклад, гірській місцевості) необхідна підтримка у вигляді поручнів, ходунків і т.д. На цьому рівні хвороби особливо корисним стане спеціальне ортопедичне взуття для дітей. Ортопедичне взуття для дітей з ДЦП має спеціальну розпірку на п'яті. Ці черевики допомагають підтримувати стабільність ніг і ходи. У дитини з діагнозом хвороби на рівні II можуть виникнути проблеми з подоланням довших відстані, тому може знадобитися також інвалідний візок.
  • Рівень III . Дитина ходить тільки при підтримці потрібного обладнання: ходунки, милиці і т.д. Зазвичай для прогулянок використовують інвалідне крісло. Необхідним стане правильне ортопедичне взуття.
  • Рівень IV . Дитина знаходиться в інвалідному візку. В обмеженій мірі дитина здатна управляти ручним візком. Він буде корисний у приміщеннях , на рівному місці і коротких відстанях.
  • Рівень V . Дитина має проблеми з самопідтримкою і вертикальним положенням голови. Тому потребує особливого сидіння, і для транспортування візка вимагає допомоги третіх осіб.

Діти можуть ходити на рівні I і II, на наступному рівень розвитку хвороби здатність ходити відсутня. Тому необхідно докласти усіх зусиль для того, аби забезпечити повноцінне лікування і захист організму дитини – це ті речі, на які ми справді можемо повпливати.

Коментарі

Не знайдено дописів

Нове повідомлення