Чому дітям потрібне ортопедичне взуття?

Зміст

    Вже не один рік спеціально розроблене ортопедичне взуття для дітей рекомендується використовувати у випадках плоскостопості та інших деформацій ніг. Неправильне взуття може суттєво вплинути на розвиток стоп у дитини та призвести до порушень їх правильного формування.

    Протягом багатьох століть було відомо, що ноги, які перебувають у своєму природному стані на ранніх етапах життя людини, розвиваються краще. Дослідники в різних частинах світу визначили кілька специфічних особливостей, властивих тим, хто виріс без взуття:

    - відсутність деформацій стопи;

    - відмінна мобільність, особливо в передній частині стопи;

    - ріст і розвиток ніг без відхилень.

    У досліджуваних групах усі спостережувані рідко носили взуття, і більшість проблем стоп були наслідком травм або інфекцій. Дитячі деформації стоп, особливо плоскостопість, були досить рідкісними. На противагу цьому, у розвинутих суспільствах, таких як наше, взуття носять з раннього дитинства, в підлітковому віці та у дорослому житті. Проте неправильний вибір взуття та недбалість з боку виробників провокують розвиток дефектів дитячих стоп. У сучасних умовах ми не можемо дозволити дитині постійно бігати босоніж, тому варто звернути увагу на ті ознаки взуття, які визначені спеціалістами як правильні для росту та розвитку дитячих ніг.

    Отже, якими характеристиками має відрізнятися правильне взуття?

    - невисокий каблук – створений для забезпечення правильного розподілу ваги, розвитку правильної постави та запобігання утворенню дефектів. Гарним вибором буде взуття з каблуком Томаса, що найкраще сприятиме розподілу навантаження на стопи;

    - гнучка підошва – не обмежує рух, що сприяє розвитку нормальної сили ніг та рухливості;

    - якісні матеріали – шкіра дитини повинна дихати.

    Шукайте високоякісне ортопедичне взуття для дітей в асортименті нашого інтернет-магазину Babyfoot. Вироби польського бренду Memo створені з турботою про ніжні дитячі ніжки та забезпечать їм профілактику, а в окремих випадках і лікування дефектів.

    Поділіться інформацією про свій бренд зі своїми клієнтами. Опишіть продукт, зробіть оголошення або привітайте клієнтів у вашому магазині.